właściciel firmy P.W.-Konsulting OTTIMA plus S.J. z Dąbrowy Górniczej, doradca biznesowy, audytor TUV CERT systemów zarządzania
Artykuły
- Zarządzanie wiedzą a kryterium jakości nr 12/2005
- Budowa relacji biznesowych przedsiębiorstw usługowych - aspekty praktyczne nr 10/2005
- Balanced Scorecard w branży kolejowej nr 9/2008
- Jak kompleksowo podejść do pomiaru zadowolenia klientów nr 6/2005
- Praktyczne doświadczenia związane z wdrożeniem Strategicznej Karty Wyników nr 9/2005
- Informacja w Balanced Scorecard nr 1/2005
- Budowa i wdrażanie Strategicznej Karty Wyników w grupach kapitałowych nr 5/2006
- Jak dokonywać pomiaru wiedzy w małej organizacji nr 3/2005
- Wdrożenie controllingu z wykorzystaniem Strategicznej Karty Wyników nr 1/2008
- Target Costing i Kaizen Costing jako narzędzie ciągłego doskonalenia w obszarze kosztów nr 4/2005
- Kluczowe czynniki wartości firmy a jej rozwój nr 7/2005
- Jak zastosować w praktyce model analizy portfelowej Arthura D. Little'a nr 3/2006
- Analiza interesariuszy w zarządzaniu strategicznym organizacji uczącej się nr 5/2005
- Balanced Scorecard w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji nr 3/2008
- Na co zwracać uwagę przy opracowywaniu metody SPACE nr 12/2005
- Benchmarking w zarządzaniu efektywnością organizacji nr 2/2005
- Jaką strukturę organizacyjną należy zamodelować na potrzeby skutecznego wdrożenia Strategicznej Karty Wyników nr 8/2005
- Co to jest luka strategiczna nr 9/2005
- Wykorzystanie metody Vestera podczas wdrożenia Balanced Scorecard nr 1/2013
- W jaki sposób zarządzać kosztami działań logistycznych nr 10/2005
- Jakie są sposoby formalizacji społecznej odpowiedzialności biznesu nr 7/2005
- Controlling wiedzy w kapitale intelektualnym organizacji nr 8/2005
- Rachunek kosztów jakości w strategii przedsiębiorstwa nr 5/2005
- Organizacja systemu informacyjnego controllingu w grupie kapitałowej nr 1/2006
- Jak wdrożyć metodę Hoshin Kanri nr 9/2005
- Jak wcześnie wykryć potencjalne zagrożenia finansowe przedsiębiorstwa nr 11/2005
- Jak podejść do problematyki wydzielania ośrodków odpowiedzialności nr 5/2005
- Jak zastosować metodę Vestera przy identyfikacji kluczowych celów strategicznych nr 6/2005
- Jakie są skuteczne metody oceny wiarygodności biznesowej przedsiębiorstwa nr 8/2005
- Strategiczne podejście do jakości nr 6/2005
- Audyt innowacyjności jako narzędzie oceny realizowanych działań innowacyjnych nr 3/2005
- Integracja systemu controllingu z systemem zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego nr 9/2005
- Strategiczna Karta Wyników w systemie zarządzania jakością nr 7/2004
- Rachunek kosztów w układzie kalkulacyjnym jako metoda ustalania kosztu jednostkowego produkowanych wyrobów nr 4/2005
- Wdrażanie Strategicznej Karty Wyników w jednostkach służby zdrowia nr 6/2006
- Co to znaczy wydziałowa Strategiczna Karta Wyników nr 7/2005
- Orientacja marketingowa jako koncepcja sprzyjająca totalnemu przywództwu jakościowemu nr 11/2005
- Mapowanie strumienia wartości Value Stream Mapping nr 2/2007
- Jak poradzić sobie z wprowadzeniem zmiany w organizacji nr 12/2005
- Jak wykorzystywać zarządzanie projektami w praktyce nr 3/2005
- Jak zarządzać kapitałem intelektualnym nr 11/2004
- Jak zaprojektować system premiowy bazujący na strukturze Balanced Scorecard nr 3/2006
- Praktyczne wdrożenie Strategicznej Karty Wyników - rozwiązania biznesowe nr 9/2004
- Pomiar i monitorowanie innowacyjności w branży motoryzacyjnej nr 3/2005
- Strategiczna orientacja przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Balanced Scorecard nr 5/2008
- Kluczowe czynniki sukcesu w Balanced Scorecard nr 12/2004
- Benchmarking jako metoda wspomagająca wdrożenie Strategicznej Karty Wyników nr 10/2005
- Jak wykorzystywać w praktyce analizę wskaźnikową nr 11/2005
- Audyt marketingowy jako narzędzie oceny skuteczności i efektywności działań marketingowych nr 2/2005
- Six Sigma jako zaawansowana metoda pomiaru efektywności procesów nr 4/2005
- Praktyczne wdrożenie Strategicznej Karty Wyników dla restauracji nr 8/2004
- Jak w praktyce budować modele biznesu i strategii dla jednostek opieki zdrowotnej nr 10/2013
- Jak wykorzystać drzewo celów w procesie wdrażania Balanced Scorecard nr 1/2007
- Na co zwracać uwagę podczas dokonywania diagnozy strategicznej nr 2/2006
- Kontrola kosztów - jakie rozwiązanie wybrać nr 6/2006
- Wiedza na temat mierników realizacji strategii nr 1/2007
- Zarządzanie kosztami działań w przedsiębiorstwie budowlanym z wykorzystaniem systemu zarządzania jakością nr 4/2005
- Decyzje operacyjne i strategiczne w praktyce nr 11/2006
- Na czym polega strategiczne uczenie się organizacji nr 1/2006
- Jak wykorzystać łańcuch wartości do efektywnego zarządzania nr 11/2006
- Jak Strategiczna Karta Wyników może wspomagać rozwój kapitału ludzkiego w organizacji nr 2/2006
- Controlling strategiczny i operacyjny w obszarze jakości i ekologii nr 1/2005
- Controlling kształcenia w praktyce nr 7/2006
- Model biznesu i strategia dla niepublicznej uczelni wyższej nr 4/2014
- Skuteczny model biznesu i strategia dla przedsiębiorstwa górniczego nr 2/2014