wiceprezes Zarządu, dyrektor ds. ekonomiczno-finansowych Scanclimber Sp. z o.o.
Artykuły
- Wykorzystanie Business Intelligence w controllingu marketingu nr 2/2009
- Outsourcing IT po prostu się opłaca nr 4/2007
- Praktyczne problemy controllingu marketingu nr 10/2009
- Target costing jako element zarządzania projektem w firmie Scanclimber nr 11/2006
- Metody wykorzystywane w controllingu strategicznym nr 6/2007
- Wdrożenie systemu ERP w przedsiębiorstwie produkcyjnym nr 3/2006
- Zarządzanie projektem przez Business Case nr 8/2008
- Kokpit menedżera w podejmowaniu decyzji zarządczych nr 8/2006
- Wykorzystanie metod portfelowych w controllingu strategicznym nr 7/2007
- Budżetowanie w firmie Scanclimber - jak jest i jak powinno być nr 4/2006
- Decyzje make or buy, czyli zrób lub kup nr 4/2008
- Target costing jako element zarządzania projektem nr 12/2006
- Segmentacja klientów kluczem do sukcesu rynkowego nr 1/2010
- Balanced Scorecard jako instrument controllingu marketingu nr 11/2009
- Decyzje make or buy, czyli zrób lub kup nr 3/2008
- Własne formaty i grafika w Excelu nr 2/2008
- Jak przywrócić rentowność przedsiębiorstwa nr 5/2009
- System motywacyjny powiązany ze strategią przedsiębiorstwa nr 10/2008
- Business Intelligence w controllingu marketingu nr 2/2009
- Metoda liczenia standardowego kosztu wytworzenia nr 10/2007
- Dla jak dużej firmy jest potrzebny controlling nr 6/2007