Wiele organizacji, głównie dużych, na bieżąco gromadzi ogromne ilości danych. Znaczną część z nich można wykorzystać do optymalizacji procesów zarządzania, redukcji kosztów, poszerzenia bazy klientów oraz w celu usprawnienia innych procesów wewnętrznych. Bywa jednak, że nie podejmuje się żadnych działań w kierunku ich analizy. Zamiast pracować dla dobra firmy, wprowadzają one zamieszanie. Brak spójnego systemu dostarczania informacji może doprowadzić do tego, iż menedżer otrzyma z dwóch komórek organizacyjnych poprawne raporty dotyczące tego samego zagadnienia, choć mogą one sugerować podjęcie różnych decyzji.
Pozostałe 97% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu