Marketing project manager w Netface.
Artykuły
- Analiza metodą ABC i XYZ nr 12/2015
- Six Sigma jako metoda mierzenia efektywności procesów nr 2/2016
- Identyfikacja i pomiar ryzyka w procesie zarządzania ryzykiem nr 3/2016
- Zarządzanie kategoriami produktów w kanałach sprzedaży nr 5/2016
- Zastosowanie metody Earned Value do kontrolowania czasu i kosztów projektu nr 6/2016
- Strategiczna odpowiedzialność nr 9/2016
- SMED jako metoda optymalizacji procesów w przedsiębiorstwie nr 12/2016
- Zastosowanie analizy due diligence w marketingu nr 2/2017
- Dwie drogi do celu – porównanie metod PERT i CPM do oceny czasu realizacji projektu nr 4/2017
- Zwinne zarządzanie – nie dla wszystkich? Część I nr 7/2017
- Zwinne zarządzanie - nie dla wszystkich? Część II nr 8/2017
- Scrum bez tajemnic nr 10/2017
- Ocena ryzyka w projekcie z zastosowaniem Expected Monetary Value nr 12/2017
- Wykorzystanie story points do szacowania złożoności projektu informatycznego nr 5/2019
- Projektowanie zorientowane na klienta - czym jest i jakie korzyści przynosi dla biznesu? nr 7-8/2023