dyrektor generalny Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska, doradca strategiczny, szef projektów wdrożeniowych Balanced Scorecard
Artykuły
- Balanced Scorecard - system zarządzania strategią nr 3/2007
- Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu nr 11/2010
- Jakie wskaźniki finansowe powinniśmy monitorować, aby sprawnie zarządzać firmą nr 2/2011
- Coca-Cola na polskim parkiecie? nr 6/2011
- Balanced Scorecard - system zarządzania strategią nr 9/2006
- Czy Strategiczna Karta Wyników powinna być wdrażana przez dział controllingu nr 3/2006
- Klient „strategiczny” od największych strat nr 8/2011
- Praktyczne wykorzystanie wskaźnika cash flow nr 3/2011
- Budowa strategii przedsiębiorstwa nr 5/2010
- Budowanie przewagi konkurencyjnej nr 11/2010
- Jak oceniać wiarygodność kontrahentów nr 6/2006
- EVA – kontrowersyjna czy praktyczna nr 7/2010
- Jak zmierzyć wartość dodaną oferowaną klientom nr 7/2010
- Czy BSC powinna być wdrażana przez dział controllingu nr 8/2010
- Komunikacja strategii przedsiębiorstwa nr 4/2010
- Rola inicjatyw strategicznych nr 4/2010
- Jakie mierniki powinny się znaleźć w Kartach Wyników menedżerów działów nr 6/2014
- Ile celów i mierników powinna zawierać Strategiczna Karta Wyników nr 5/2014