Problem: Nasza firma zmieniła w zeszłym roku strategię rynkową. Dotychczas obsługiwaliśmy głównie średnich i małych klientów na naszym rynku, ale postanowiliśmy zawalczyć o tych największych, licząc na większe zamówienia. Z nową strategią wiązał się znaczny wzrost budżetów marketingowych, ale jak na razie mimo kilkunastu miesięcy ciężkiej pracy całej firmy, klienci Ci generują tylko straty, a zamówień jest mało. Tymczasem nasza konkurencja osiąga bardzo dobre wyniki, pracując tylko z takimi klientami. Dlaczego w naszym przypadku to nie działa?
Pozostałe 86% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu