Ma ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i zespołami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, zaczynając od stanowiska sprzedawcy i przechodząc przez szczeble menedżerskie do pozycji Dyrektora Handlowego i Zarządzającego. Zarządzała sprzedażą m.in. w konceptach omnichannel i multichannel. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży m.in. poprzez sieci handlowe, własne sklepy detaliczne i internetowe, programy lojalnościowe, katalogi i advertoriale, shoppingowe kanały TV oraz call center. Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej z zakresu marketingu i strategii sprzedaży. Prowadzi firmę doradczą Warda Consulting Team www.wardateam.com - doradza przedsiębiorstwom, jak zwiększyć sprzedaż i rentowność działań.
Artykuły
- Cross selling i sprzedaż w zestawach nr 3/2020
- Jak poprawić ściągalność gotówki w firmie? nr 7-8/2020
- Warunki handlowe wspierające realizację strategii sprzedaży nr 10/2020
- Marża a narzut. Najważniejsze wskaźniki finansowe do wyznaczania rentowności nr 1/2021
- Efektywny termin płatności – jak go negocjować? nr 2/2021
- Szefie, potrzebny dodatkowy rabat! nr 3/2021