analityk finansowy w jednej z czołowych firm z branży FMCG
Artykuły
- Jak dopasować cenę produktu do wymagań klienta przy wykorzystaniu rachunku kosztów nr 10/2013
- Badanie efektywności działań sprzedażowych nr 9/2012
- Jak planować należności w przedsiębiorstwie? nr 1/2013
- Wskaźniki niezbędne przy monitorowaniu zapasów i należności nr 11/2012
- Jak ustalać ceny w przedsiębiorstwie? nr 11/2012
- Wpływ zmian w sprzedaży na poziom kapitału pracującego przedsiębiorstwa nr 12/2012
- Jak się oblicza DSO LIFO nr 12/2013
- Jak badać zadłużenie w firmie nr 1/2014
- Zarządzania kosztami OPEX nr 10/2021
- Zastosowanie odpisów aktualizujących należności do monitorowania ryzyka kredytowego nr 1/2022
- Najczęściej popełniane błędy, przez które firma ma problemy finansowe – case study nr 3/2022
- Ryzyko ukryte w dźwigniach nr 6/2022
- Jak mierzyć efekty zarządzania płynnością finansową? nr 7-8/2022
- Controlling personalny – najważniejsze wskaźniki nr 10/2022
- Polityka kredytowa – wdrożenie i realizacja nr 11-12/2022