Specjalista w zakresie marketingu i strategii marketingowych, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, od 2011 r. związana z branżą szkoleniową, obecnie pracuje w firmie z branży IT.
Artykuły
- Zrób to dobrze! Budżet marketingowy w jednostce nr 5/2016
- Controlling działań PR : zrozumieć PR nr 8/2016
- Controlling działań PR : efektywność PR nr 9/2016
- Sześć grzechów głównych w analizie raportów z Google Analytics nr 11/2016
- Must have marketera: KPI w e-marketingu. Część I nr 2/2017
- LTV – controlling procesów marketingowych nr 2/2018
- Audyt marketingowy – punkt wyjścia do controllingu marketingowego nr 4/2018
- ROI i ROMI – 6 rad, jak obliczyć zwrot z inwestycji w marketing nr 7/2018
- Koszty w marketingu - koncepcje, ujęcia i praktyczne rozwiązania nr 11/2018
- Rabaty w marketingu – jak sprawdzić, czy system rabatowy w firmie dobrze działa nr 3/2019
- Controlling otoczenia i sytuacji firmy. Narzędzia analizy nr 5/2019
- Co powinien zawierać plan i budżet marketingowy? 5 skutecznych rad nr 7-8/2019
- Wskaźniki marketingu analitycznego nr 6/2021
- KPIs w obsłudze klienta nr 5/2022
- Analiza efektywności marketingu. 10 KPIs w modelu lead-generation nr 3-4/2023
- Obsesja AI. Controlling marketingowy 2024 nr 11-12/2023
- Planowanie i optymalizacja budżetu marketingowego nr 05/2024