Problem: Mam dwa pytania dotyczące opracowania „Budżetowanie z wykorzystaniem systemu informatycznego”, opublikowanego w numerze 7/2006 „Controllingu i Rachunkowości Zarządczej”. Jeżeli wprowadzamy plan na obiekty controllingowe (np. w układzie rodzajowym, planowane koszty na MPK, planowane koszty bezpośrednie i przychody na zlecenia), to w jaki sposób jest dokonywana analiza (po rozliczeniu np. miesiąca) „plan–wykonanie” na zleceniach produktowych (produktach). Czy analiza ta jest dokonywana tylko w odniesieniu do wielkości planowanych? W jaki sposób są planowane budżetowane „projekty” w systemie SAP?
Pozostałe 80% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu