Problem: Bieżące śledzenie postępów w realizacji budżetu oraz przygotowywanie na tej podstawie raportów/analiz jest niezwykle istotne przy zarządzaniu przedsiębiorstwem. Mając na uwadze powyższe, proszę o przedstawienie najlepszych praktyk związanych z rozliczaniem budżetu. Ponadto proszę o rozwinięcie tematu, jak najlepiej przygotować materiał omawiający wykonanie budżetu, na jakie tematy/punkty należy zwrócić uwagę, jakie obszary powinny być uwypuklone, jak są omawiane/prezentowane wyniki z realizacji budżetu kilku obiektów controllingowych (np. w ramach budżetu MPK znajdują się budżety poszczególnych projektów, które to są „podpięte” pod wspomniany MPK), z punktu widzenia controllera budżetu?
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu