Problem: W ostatnich latach coraz częściej prezentuje się tematy związane z usługowym podejściem IT w stosunku do „biznesu” czy podstawowej działalności przedsiębiorstw. Pion IT w tym ujęciu powinien zrozumieć wyartykułowane potrzeby IT oraz, po analizie, przystąpić do ich realizacji i wdrożenia. W tym miejscu zaczynają się pojawiać pytania. W jaki sposób powinny być mierzone wydatki o charakterze IT? Czy wykorzystywać znane już modele: wydatki rejestrowane w układzie rodzajowym kosztów i przyporządkowane do odpowiednich centrów kosztów? Czy też powinien być zbudowany dodatkowy wymiar umożliwiający rejestrację wydatków o charakterze IT? Na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy wdrażaniu nowego podejścia?
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu