W dniu 14 maja 2009 r. w Warszawie odbył się trzeci Zjazd Użytkowników Systemu Eureca. Tegoroczna edycja zgromadziła przedstawicieli kilkudziesięciu przedsiębiorstw, które od kilku lat wykorzystują ten system do budżetowania i analiz. W trakcie spotkania miał miejsce oficjalny debiut najnowszej wersji systemu. Uczestnicy mieli okazję poznać szereg nowości poprawiających wydajność czy rozszerzających funkcjonalność tego rozwiązania.

Zasadniczym celem spotkania była prezentacja najnowszych rozwiązań w dziedzinie budżetowania i analiz odzwierciedlonych w nowej wersji systemu. Ponadto uczestnicy mieli okazje wymieniać się swoimi doświadczeniami z praktycznego wykorzystania technologii IT w codziennej pracy controllera. Tego typu uwagi oraz dyskusje na temat pojawiających się w controllingu trendów są dla nas bardzo cenne, gdyż w znaczącym stopniu wpływają na kierunek prac naszych projektantów i programistów, którzy pracują nad kolejnymi wersjami systemu – powiedział Witold Kilijański, prezes zarządu Controlling Systems.

Oprócz nowości o charakterze technicznym pojawiły się stałe elementy Zjazdu – prezentacja wyników firmy, plany rozwojowe na kolejne lata, a także studium przypadku z przykładowego wdrożenia systemu. Tym razem swoimi doświadczeniami podzielili się przedstawiciele grupy ubezpieczeniowej AXA.

Podobnie jak w poprzednich latach, wręczono też nagrody i wyróżnienia tym z klientów, którzy mieli szczególny wpływ na charakter i wynik prowadzonych w ich przedsiębiorstwach wdrożeń. Patronat merytoryczny i medialny nad tegorocznym Zjazdem objęli Microsoft oraz redakcje Internetowego Serwisu Controllingu www.isc.explanator.pl, a także miesięcznika „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”. Kolejna edycja Zjazdu planowana jest na jesieni 2010 r.

Zobacz również

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w pkpir od 1 stycznia 2025 r.

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie zmian w pkpir. Proponowane zmiany są związane z koniecznością dostosowania pkpir do wprowadzanego od 1 stycznia 2025 r. kasowego PIT.

Czytaj więcej

Kiedy pracodawca odpowiada za faktury sfałszowane przez pracownika?

Kiedy pracodawca odpowiada za faktury sfałszowane przez pracownika?

Odpowiedzialność podatników VAT za „puste” lub fałszywe faktury to wciąż gorący temat. W praktyce zdarzają się sytuacje, gdy takie faktury wystawi pracownik, bez wiedzy i zgody pracodawcy. Pojawia się wówczas pytanie, kto w takich przypadkach obowiązany jest do zapłaty kwoty podatku wskazanej na fakturze – pracodawca czy pracownik?

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.