IBM Polska zorganizuje w Warszawie kolejną, trzecią już edycję IBM Cognos Performance Forum 2011. Odbędzie się ono 16 listopada 2011 r. w warszawskim hotelu Sheraton. Będzie to okazja do poznania najnowszych trendów oraz do zdobycia wiedzy, którą specjaliści z dziedziny analizy biznesowej będą mogli wykorzystać w swojej działalności zawodowej.

W trakcie konferencji eksperci, klienci i partnerzy IBM przedstawią swoje doświadczenia oraz podzielą się wiedzą na temat wdrażania innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają przyspieszyć i w dużej części zautomatyzować procesy sprawozdawcze, analityczne, raportowe, planistyczno-budżetowe oraz konsolidacyjne, wpływające na skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem.

Spotkanie będzie podzielone na dwa równoległe panele, poświęcone tematom finansowym i informatycznym. W ich trakcie będą dyskutowane zagadnienia związane z usprawnieniem procesów planowania oraz podejmowania trafnych decyzji, dzięki właściwemu raportowaniu w przedsiębiorstwie.

W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, agendę konferencji będą współtworzyć partnerzy biznesowi i klienci IBM, którzy w swoich wystąpieniach opowiedzą o ciekawych wdrożeniach oraz przedstawią, jak te implementacje wpłynęły na poprawę funkcjonowania ich organizacji. Wśród zaproszonych ekspertów będzie m.in. Marek Zuber, ekonomista i analityk rynków finansowych.

IBM Cognos Performance Forum jest skierowane głównie do osób zarządzających określonymi liniami biznesowymi (np. dyrektorów finansowych, sprzedaży, HR, marketingu oraz informatyki). To oni na co dzień oceniają kondycję swojego biznesu w oparciu o określone kryteria, planują wydatki, przygotowują sprawozdania do zarządu, a więc często potrzebują wsparcia systemowego, aby realizować te cele bez nadmiernego angażowania dwóch podstawowych zasobów: ludzi i czasu.

Konferencja stwarza możliwość przeanalizowania przydatności najnowszych rozwiązań IBM w kontekście konkretnych problemów własnej organizacji, a także pozwoli nawiązać kontakty z innymi uczestnikami tego wydarzenia i na wymianę doświadczeń.

Uczestnictwo w Cognos Performance Forum 2011 jest bezpłatne. Już niedługo na polskiej stronie IBM zostanie uruchomiona rejestracja.

Zobacz również

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w pkpir od 1 stycznia 2025 r.

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie zmian w pkpir. Proponowane zmiany są związane z koniecznością dostosowania pkpir do wprowadzanego od 1 stycznia 2025 r. kasowego PIT.

Czytaj więcej

Kiedy pracodawca odpowiada za faktury sfałszowane przez pracownika?

Kiedy pracodawca odpowiada za faktury sfałszowane przez pracownika?

Odpowiedzialność podatników VAT za „puste” lub fałszywe faktury to wciąż gorący temat. W praktyce zdarzają się sytuacje, gdy takie faktury wystawi pracownik, bez wiedzy i zgody pracodawcy. Pojawia się wówczas pytanie, kto w takich przypadkach obowiązany jest do zapłaty kwoty podatku wskazanej na fakturze – pracodawca czy pracownik?

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.