Przedsiębiorstwo produkcyjne, które wytwarza odzież roboczą (głównie dla przemysłu spożywczego), boryka się z problemem spadku sprzedaży w stosunku do lat ubiegłych aż o 25%. Z uwagi na fakt, że cała działalność firmy bazuje na przemyśle spożywczym, jest to bardzo niebezpieczna sytuacja, grożąca nawet jej upadkiem. Podejmowane działania marketingowe lub promocyjne, mające na celu zwiększenie sprzedaży, nie dały pożądanych rezultatów. Przyczyną spadku sprzedaży jest zwiększająca się liczba firm na rynku, oferujących takie same produkty w konkurencyjnych cenach.
Pozostałe 96% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu