Problematyka zarządzania wynikami hotelu w oparciu o zmienność kosztów nie jest jeszcze dobrze rozpoznana wśród hotelarzy – zwłaszcza tych, którzy kierują obiektami niezrzeszonymi. Obiektów takich na polskim rynku jest zdecydowana większość. Brak rozpoznawalności tego zagadnienia prowadzi do intuicyjnego zarządzania wynikiem obiektu i w czasach trudnego rynku (wzrost liczby obiektów, koncentracja sieciowa, presja na obniżanie cen, oszczędności wprowadzane przez korporacje, nowe kanały sprzedażowe, gdzie hotele konkurują o gościa) może doprowadzić hotel do bankructwa.
Pozostałe 98% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu