Outsourcing call center generuje mniejsze koszty niż własne centrum telefoniczne, jednak nie pozwala w pełni kontrolować pracy sprzedawców. Kiedy warto skorzystać z outsourcingu usług sprzedaży telefonicznej? Jakie działania podjąć, kiedy współpraca z firmą outsourcingową nie daje zadowalających wyników, ale nie chcemy z niej rezygnować?
Studium przypadku: Firma X prowadzi sprzedaż produktów finansowych. Zatrudnia 10 doradców, którzy oprócz własnych kontaktów korzystają z leadów dostarczonych przez firmę outsourcingową umawiającą spotkania. Zdaniem firmy X, spotkań umówionych przez zewnętrzną firmę jest za mało – jeden konsultant przez tydzień umawia zwykle 10 spotkań ze średniozamożnymi klientami. Zastanawia się nad uruchomieniem własnego, na początek małego, działu skupiającego się na kontakcie telefonicznym z potencjalnymi klientami. Jak najlepiej się do tego zabrać? Czy wydzielić osoby z grupy doradców do pracy telefonicznej, czy zatrudnić nowych pracowników? Jak uniknąć problemów wynikających z tego, że ktoś inny umawia spotkania, a ktoś inny obsługuje – czyli jak zapewnić dobry przepływ informacji między tymi osobami?
Pozostałe 84% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.