Jest takie miejsce w internecie, które warto zarekomendować wszystkim dyrektorom handlowym, menedżerom sprzedaży, handlowcom i pracownikom działów obsługi klienta. Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy. Wystarczy jedno kliknięcie!

Sprzedaz-24.pl to jeden z ważniejszych adresów w polskim internecie dla pracowników działów sprzedaży, zarówno tych, którzy pracują w branży B2B, jak i B2C. To pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna platforma zawierająca bibliotekę wiedzy niezbędną w pracy m.in. menedżerów sprzedaży i handlowców. Bez wątpienia jest to również najbogatszy zbiór artykułów, szkoleń i opracowań wspierających ich rozwój zawodowy na wszystkich jego etapach.

Content na wagę złota

Platforma jest na bieżąco aktualizowana i zasilana artykułami pochodzącymi z magazynów „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing” oraz „Sell It in English”, a także wybranymi, dopasowanymi tematycznie treściami kilku innych periodyków z portfela wydawnictwa Explanator. Na portalu udało się zgromadzić prawie 2000 artykułów autorstwa ponad 500 autorów (rysunek 1). Ośmioletnie archiwa „Szefa Sprzedaży”, pięcioletnie archiwa „Asa Sprzedaży” , prawie trzyletnie archiwum „E-commerce & Digital Marketing” oraz 10 numerów nowego czasopisma „Sell it in English” dostępne są w jednym miejscu. Należy wspomnieć, że zasoby portalu są uzupełniane średnio co 10–14 dni, dzięki czemu nieustannie rozbudowujemy tę unikatową bazę wiedzy sprzedażowej.

Rysunek 1. Statystyki serwisu www.sprzedaz-24.pl. Źródło: www.sprzedaz-24.pl.

Rozwiązania szyte na miarę

Szczególnego znaczenia, zwłaszcza w przypadku serwisów z dużą ilością treści, nabierają usprawnienia w nawigacji, które uczynią go przyjaznym dla użytkownika. Dlatego też dołożyliśmy wszelkich starań, aby obsługa naszego portalu był dla użytkowników jak najbardziej intuicyjna. Idea korzystania z niego została maksymalnie uproszczona. Zastosowano zaawansowaną wyszukiwarkę, a także możliwość oznaczania tekstów przez użytkownika i tworzenia własnej „teczki” z potrzebnymi artykułami.

Fachowa wiedza na wyciągnięcie ręki

Wybrane publikacje z najnowszych wydań magazynów wyświetlane są na stronie głównej serwisu (rysunek 2). Z tego poziomu można też przejść do pełnego wydania wybranego czasopisma, a także do archiwum wydań i artykułów. Główne menu umożliwia intuicyjne poruszanie się po stronie i znalezienie interesujących treści z różnych poziomów nawigacji. Poruszanie się po serwisie jest banalnie proste!

Rysunek 2. Strona główna sprzedaz-24.pl. Źródło: www.sprzedaz-24.pl

Gotowe do wykorzystania narzędzia

Wiemy, że praca w sprzedaży wiąże się zazwyczaj z byciem pod ogromną presją czasu, dlatego czasami gotowe narzędzia – jak arkusz pomocny przy prognozowaniu sprzedaży czy skrypt rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem – są na wagę złota. Dlatego zebraliśmy je wszystkie w zakładce „Toolbox”. Zostały podzielone według magazynów, do których zostały przygotowane (a zatem według grup docelowych), a dodatkowo – na przejrzyste kategorie, dzięki którym znalezienie potrzebnego dokumentu zajmie dosłownie chwilę (rysunek 3).

Rysunek 3. Przykładowa podstrona Toolboxa z dokumentami z kategorii „Zarządzanie zespołem”. Źródło: www.sprzedaz-24.pl

Wypróbuj nasz serwis!

Jeśli należysz do osób, które lubią przetestować produkt lub usługę, zanim podejmą decyzję o dłuższej subskrypcji, mamy dla ciebie idealną opcję: abonament próbny, czyli niezobowiązującą możliwość korzystania z serwisu w pełnym wymiarze przez dwa tygodnie (rysunek 4). Kolejna dobra wiadomość jest taka, że przy przejściu na dowolny, „pełny” plan abonamentowy, opłata za okres próbny jest odliczana od ceny regularnej. Co więcej, dostęp próbny gwarantuje dostęp do wszystkich funkcjonalności portalu.

Rysunek 4. Opcje abonamentowe. Źródło: www.sprzedaz-24.pl

Sprzedaz-24 to prawdopodobnie najbardziej dopasowany do potrzeb specjalistów merytoryczny portal dostępny na rynku. Sama ilość dostępnych treści powinna stanowić zachętę do przetestowania serwisu, który może stać się realnym narzędziem i wsparciem dla każdego, kto pracuje w sprzedaży. Nie dajcie się dłużej namawiać!

Zobacz również

Outsourcing marketingu – analiza kosztów i korzyści

CiRZ_02_14.jpg

W jakich sytuacjach korzystne jest outsourcingowanie obszaru marketingu? Jaki jest alternatywny koszt zatrudnienia własnych specjalistów? Celem artykułu jest porównanie korzyści i kosztów pełnego outsourcingu, współpracy z agencją reklamową oraz własnych pełnych struktur marketingowych w odniesieniu do najważniejszych aspektów działalności firmy.

Czytaj więcej

KPI w zarządzaniu zespołem sprzedaży 3 perspektywy, 2 ciekawe koncepcje i własne doświadczenia

CiRZ_1_2020_16.jpg

Czy raporty przygotowywane przez controlling przedstawiają w sposób czytelny istotne informacje do zarządzania? Czy widać na nich związki przyczynowo-skutkowe między wynikami, za które odpowiedzialni są menedżerowie sprzedaży i działaniami, którymi zarządzają? Jak poprawić współpracę na linii controlling – sprzedaż – zarząd?

Czytaj więcej

Mikroekonomiczne determinanty struktury kapitału

CiRZ_12_45.jpg

Na kształtowanie struktury (źródeł) finansowania firmy wpływ ma wiele czynników o charakterze mikroekonomicznym, wśród których wymienić można: jakość sterowania firmą, wskaźniki finansowe podmiotu, zarządzanie wypłatą dywidend, ryzyko działalności, etapy cyklu życia firmy, rynkową cenę akcji, majątek w dyspozycji przedsiębiorstwa oraz jego wielkość.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama