Problem: Interesuje mnie zagadnienie współpracy pomiędzy arkuszem kalkulacyjnym Excel a programem do zarządzania bazami danych Access. Wiem, że można zarówno eksportować do Excela dane z bazy danych, jak i importować do Accessa tabele utworzone w Excelu. Ciekawi mnie natomiast, czy jest możliwe, aby pobrać do Excela fragment bazy Accessa (np. kwerendę) za pomocą kliknięcia w przycisk (makro). Dla przykładu, mam utworzoną bazę danych o nazwie „Rozliczenia”, w której znajduje się kilka tabel powiązanych ze sobą poprzez relacje. W jednej tabeli mam adresy i dane wszystkich urzędów skarbowych (widok 1). Czy jest możliwe, aby pobrać do Excela tylko te z Poznania? Jeżeli tak, to czy jest możliwość, aby w łatwy sposób pobrać dane dla urzędów skarbowych z Krakowa?
Pozostałe 54% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu