Problem: Jak prawidłowo wycenić jednostkowy koszt (oraz czas) wykonywania różnych zadań (działań) w ramach pełnionych obowiązków na danym stanowisku? Czyli ile będzie kosztować wykonanie danej czynności, np. dla księgowej (zaksięgowanie 1 dokumentu)? Które koszty należy uwzględnić? Moje drugie pytanie z tego obszaru brzmi: Czy taka forma ustalania kosztu oraz normy czasu wykonywania zadania na określonym stanowisku mogą być wykorzystywane jako zestaw mierników w Strategicznej Karcie Wyników? Co się z tym wiąże – czy taki wskaźnik jest w praktyce stosowany jako jeden z elementów premii? Czy wówczas należałoby zdefiniować dopuszczalne przedziały takich kosztów na różnych stanowiskach?
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu