W przyszłym roku rozpoczynamy proces wyboru nowego systemu ERP w firmie. Dotychczasowy nie spełnia rosnących oczekiwań w zakresie funkcjonalności i ergonomii pracy. Dlatego chcemy wdrożyć rozwiązanie, które będzie bardziej skalowalne i jednocześnie zapewni nam możliwie dużo automatyzacji w obsłudze prostych procesów. Jednym z takich obszarów jest księgowanie operacji na rachunkach bankowych. W naszej działalności jest ich sporo, a dotychczasowe rozwiązania zmuszały nas do ręcznego ewidencjonowania takich operacji w systemie. Ponieważ firma ciągle się rozwija, chcielibyśmy jak najmniej czasu poświęcać na operacje o małej wartości dodanej. Stąd moje pytanie, czy faktycznie można usprawnić ten obszar, a jeśli tak, to w jaki sposób?
Pozostałe 76% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu