W czerwcowym numerze miesięcznika pokazaliśmy warsztat pracy kół jakości w przedsiębiorstwie. W tym numerze idziemy krok dalej i wskazujemy menedżerom właściwą drogę firmy do zarządzania kompleksową jakością (Total Quality Management, TQM). Czy opisanie wszystkich standardów postępowania w firmie i powieszenie hasła „zrób to dobrze za pierwszym razem” to już wdrożenie TQM? Nie! Większość firm ma już opisane standardy, a nawet wprowadzony jakiś system jakości typu ISO lub HACCP, ale to jeszcze nie TQM. Bo wprowadzenie TQM to przede wszystkim osiągnięcie autentycznego zaangażowania pracowników w proces stałego doskonalenia firmy i siebie.
Pozostałe 97% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu