Sprzedaż jest kołem napędowym przedsiębiorstwa. Zahamowanie sprzedaży przekłada się na straty finansowe, a w konsekwencji zagraża kondycji całej firmy. Dlatego zarządzający poświęcają dużo czasu na wyszukiwanie, a następnie wdrażanie nowych metod i rozwiązań, które mają na celu zwiększenie skuteczności prowadzonej sprzedaży. Nie bez powodu kładą też duży nacisk na opiekę nad działem sprzedaży i pracującymi tam handlowcami. Praca handlowców wymaga zaangażowania, czasu i determinacji. Dlatego w przypadku tej grupy szybko pojawia się zniechęcenie i wypalenie zawodowe, co ma swoje odzwierciedlenie w wysokiej rotacji. Firmy, chcąc zapobiec temu niekorzystnemu procesowi, starają się w jak najbardziej atrakcyjny sposób przyciągnąć, a następnie utrzymać najlepszych sprzedawców u siebie, uciekając się do różnych sposobów motywacji.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu