W tym opracowaniu odpowiadamy na pytanie: według jakich standardów i zasad powinna być zorganizowana rachunkowość zarządcza w hotelarstwie, aby służyła właściwemu procesowi decyzyjnemu? Pokazujemy, jakimi wskaźnikami należy się posługiwać w tej branży oraz kto jest odpowiedzialny za przygotowanie właściwych raportów. Menedżerowie, właściciele i zarządy hoteli bardzo często bowiem niewłaściwie adresują oczekiwania dotyczące informacji niezbędnych w procesie podejmowania decyzji, kierując je do działu księgowości. Mylą lub niewłaściwie rozumieją zakresy rachunkowości finansowej i zarządczej.
Pozostałe 98% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.