Dominacja funkcji produkcji, wyrażona także budżetami odpowiednich centrów odpowiedzialności, w praktyce polskich przedsiębiorstw przeminęła. Kontrola kosztów nabiera znaczenia tylko łącznie z realizacją przychodów. Orientacja sprzedażowa, czy nawet marketingowa, silnie determinuje dziś rentowność i przetrwanie przedsiębiorstw. Tymczasem liczba opracowań dotyczących controllingu sprzedaży pozostaje niewielka. Nie odzwierciedla znaczenia controllingu sprzedaży, a także pozbawia controllerów świadomości przychodów.
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.