Opracowanie planu nie może być celem samym w sobie, tak jak i przygotowania budżetu nie można uznać za wystarczające. Osiąganie zaplanowanych celów wymaga przygotowania zarządczego, a zatem wsparcia controllingowego w zakresie właściwej organizacji, doboru systemów wynagradzania motywacyjnego czy też kontroli zgodności osiąganych wyników z ich zakładanym poziomem. Rolą controllingu sprzedaży pozostaje wsparcie tych decyzji - organizacyjnych, motywacyjnych czy kontrolnych, a nie zastąpienie decydenta.
Pozostałe 97% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.