Niniejsze opracowanie jest poświęcone metodom porównań, jakie może przeprowadzić mały i średni przedsiębiorca, aby osiągnąć stabilność na rynku, a także umocnić swoją pozycję względem konkurencji, działającej w tym samym sektorze. Głównym instrumentem zarządzania (lub w szczególnym przypadku controllingu), w którym wykorzystuje się analizę porównawczą jest benchmarking. Dzięki niemu dokonuje się nie tylko porównań, ale również poszukuje lidera, który ma wdrożone tzw. najlepsze praktyki. Celem takich porównań jest usprawnienie procesów, działań zachodzących w przedsiębiorstwie, aby być bardziej konkurencyjnym na rynku.
Pozostałe 96% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu