W kwietniu i w maju ABC Akademia zorganizuje cykl specjalistycznych, bezpłatnych konferencji controllingowych. Ich temat przewodni to: „Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty na produkty i klientów przedsiębiorstwa – wpływ kalkulacji na trafność podejmowanych decyzji?”.
Już ponad 1600 osób wzięło udział w konferencjach ABC Akademia dotyczących zarządzania kosztami i rentownością przedsiębiorstw. Ich adresaci to przede wszystkim prezesi i właściciele przedsiębiorstw, członkowie zarządów i menedżerowie najwyższego szczebla kierowniczego, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy finansowi, controllerzy, pracownicy działów controllingu i analiz, główni księgowi.
Wzorem poprzednich edycji konferencji tegoroczny cykl również poprowadzi Tomasz M. Zieliński – ekspert w zakresie wdrożeń rozwiązań controllingowych oraz procesowego rachunku kosztów (ABC/M) w przedsiębiorstwach z wielu branż.
Terminy:
16 kwietnia 2012 r., Poznań,
22 maja 2012 r., Katowice,
28 maja 2012 r., Warszawa.
Na konferencji dowiemy się m.in.:
- Jak dobrać rachunek kosztów dostosowany do potrzeb mojej firmy?
- Jak prawidłowo mierzyć koszty produktów i usług?
- Czy możliwe jest kalkulowanie kosztu obsługi klientów i jaka metoda w przypadku mojej firmy będzie najlepsza?
Sytuacja każdej firmy jest unikatowa pod względem struktury kosztów, profilu działalności, stopnia informatyzacji oraz potencjału pracowników działów controllingu i finansów. Podczas konferencji omówione zostaną aktualnie stosowane na świecie koncepcje rachunku kosztów oraz doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Więcej informacji na stronie: www.abcakademia.com.pl.