W dniach 13–14 marca 2013 r. w Warszawie odbędą się seminaria „Audyt wewnętrzny w FMCG” i „Audyt wewnętrzny – aspekty praktyczne”. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń oraz wspólne wypracowanie najlepszych rozwiązań.
Swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych studiów przypadków, podzielą się sprawdzeni eksperci z takich firm, jak: Grupa Eurocash S.A., TESCO Polska, Coca-Cola HBC Polska, Carlsberg Polska, Procter & Gamble, Deloitte, arvato services Polska – Bertelsmann, KRUK S.A., Asseco Poland S.A.
Program spotkania „Audyt wewnętrzny w FMCG”:
- rekomendacje poaudytowe – opis, monitorowanie i weryfikacja, audyt oparty na ryzyku, rola i zadania audytu wewnętrznego w organizacji, wdrażanie i dokumentowanie kontroli wewnętrznej zgodnie ze standardami „EUROSOX”, „simplification of internal audits in an organization with strong controls”, program zarządzania ryzykiem nadużyć.
Program spotkania „Audyt wewnętrzny – aspekty praktyczne”:
- zarządzanie ryzykiem w ujęciu korporacyjnym a bieżąca praktyka audytorska w zdecentralizowanej korporacji, audyty procesów w GK KRUK, planowanie audytu oparte na ocenie ryzyka, ISO 27001/Bezpieczeństwo informacji w świetle nadchodzących zmian, rola audytu wewnętrznego w przedsiębiorstwie, możliwość generowania wartości dodanej, współpraca audytu wewnętrznego z zewnętrznym, możliwość wykorzystania ekspertów zewnętrznych w działaniach – panel dyskusyjny z udziałem gości.
Szczegóły na stronie: www.bmspolska.pl.