Na dokumencie sprzedaży powinien się pojawić adres zgodny z wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym. Jeżeli podano w nim dwie miejscowości: siedziby i poczty, to na fakturze muszą się pojawić obie te informacje – wyjaśnił dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej.
Pytanie zadał przedsiębiorca, wskazując, że programy komputerowe do wystawiania faktur często nie umożliwiają podawania w adresie miejscowości urzędu pocztowego, tylko miejscowość firmy.
Pozostałe 63% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
Źródło: www.nowy.inforlex.pl