W dniach 27–28 września 2012 r. w Juracie czołowi przedstawiciele biznesu będą debatować nad praktycznym wykorzystaniem Strategicznej Karty Wyników. Celem debat będzie wypracowanie adekwatnego do polskich warunków modelu Balanced Scorecard.

Kongres, organizowany przez OTTIMA plus Sp. z o.o., jest dedykowany menedżerom, strategom oraz przedsiębiorcom nie tylko z Polski, ale i całej Europy. Jego ideą jest wzmocnienie dotychczasowej wiedzy i kompetencji z zakresu zarządzania strategicznego, finansów, rachunkowości oraz zarządzania ryzykiem.

Obecnie menedżerowie coraz bardziej świadomie odczuwają konsekwencje i poczuwają się do odpowiedzialności wynikającej z procesu zarządzania. Zasadniczo zmienili podejście do tego procesu. Ewolucja ta w głównej mierze dotyczy realizacji celów i założeń strategicznych firmy nie tylko na polu finansowym, ale także w kręgu badawczo-rozwojowym. Zaczęli oni zauważać również znaczącą rolę kapitału ludzkiego czy interesariuszy.

Program kongresu:

  •  założenia modelu Strategicznej Karty Wyników (Balance Scorecard),
  •  analiza i strategia budowy Karty,
  •  zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Balanced Scorecard,
  •  zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Karta,
  •  kontrola i controlling a BSC,
  •  społeczna odpowiedzialność biznesu a BSC,
  •  innowacja a BSC,
  •  benchmarking w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników,
  •  praktyczna implementacja BSC w przedsiębiorstwach,
  •  wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników z wykorzystaniem systemu klasy Business Intelligence – Result Scorecard.

Do prowadzenia prelekcji zostali zaproszeni wybitni teoretycy oraz praktycy zarządzania z Polski i zagranicy, mający wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu i stosowaniu Strategicznej Karty Wyników.

Szczegółowe informacje na temat kongresu można uzyskać na stronie: www.bsc.edu.pl, natomiast formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: www.ottima-plus.com.pl.

 

Zobacz również

e‑US z ułatwieniami dla spółek, fundacji i stowarzyszeń

Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym (e-US). Organizacje nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną (UPL-1), by rozliczać się elektronicznie.

Czytaj więcej

Sprzedaż przez platformy sprzedażowe z dodatkowym obowiązkiem raportowania

Sprzedaż przez platformy sprzedażowe z dodatkowym obowiązkiem raportowania

1 lipca 2024 r. mają wejść w życie przepisy zobowiązujące operatorów platform cyfrowych do gromadzenia i przekazywania administracji podatkowej informacji o sprzedawcach, którzy dokonali transakcji za pośrednictwem tych platform. Rząd przyjął projekt ustawy wprowadzającej te obowiązki.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.