Zadaniem przygotowywanych w firmie raportów controllingowych jest dostarczanie informacji o kosztach, wynikach i efektywności działań. Raporty powinny zawierać zestawienia wartości i faktów ważnych z punktu widzenia odbiorcy docelowego – kadry zarządzającej. Problemem tych raportów jest zarówno zbyt mała liczba informacji zarządczych, jak i jej przesyt, a co za tym idzie – organizacja sprawozdawczości w firmie. Czy zlecić tworzenie raportów osobom wykonującym inne czynności i zadania? A może zatrudnić osoby, które zajmą się tylko dostarczaniem informacji zarządczej w firmie? Odpowiedzi na te pytania udzielimy w tym opracowaniu.
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu