Problem: Wiem, że jakiś czas temu był jakiś większy artykuł na łamach „Controllingu i Rachunkowości Zarządczej” z zakresu przeprowadzania audytu systemu controllingu. Były tam zawarte wszystkie niezbędne procedury. Moje pytanie jednak dotyczy pewnego szczegółu dotyczącego całej metodyki. Chodzi mi mianowicie o analizę poprawności konstrukcji i stosowania narzędzi controllingu w obszarze konstrukcji zakładowego planu kont. Jak ugryźć ten temat od strony praktycznej? Na co w szczególności powinniśmy zwracać uwagę? Proszę o przykłady z praktyki. Muszę przeprowadzić taki audyt jako osoba z wewnątrz firmy.
Pozostałe 96% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu