Na przestrzeni ostatnich lat w polskim biznesie controlling, jako instrument optymalizujący proces zarządzania przedsiębiorstwem, staje się coraz bardziej powszechny. Po błyskawicznym przejściu z „epoki przemysłowej” do „epoki informacji” każda firma powinna uczynić zarządzanie controllingowe swoją główną kompetencją. Wpisanie controllingu w standardy zarządzania firmą jest możliwe nie tylko z uwagi na fakt zwiększonej świadomości controllingowej wśród menedżerów, ale również z uwagi na wzrost i jakość narzędzi informatycznych. Większość dzisiejszych przedsiębiorstw jest jeszcze daleka od wykształcenia umiejętności efektywnego wykorzystania controllingu, która w przyszłości umożliwi sprawne zarządzanie zarówno operacyjne, jak i strategiczne.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu