Osoby uczące się Excela prędzej czy później natrafiają na funkcje WYSZUKAJ.PIONOWO i WYSZUKAJ.POZIOMO. To często wyzwanie, które przysparza trudności. Jeśli jednak uda się je opanować, okażą się przyjaznym narzędziem pracy.
To przyspieszające pracę funkcje służące do wyszukiwania rekordów z baz danych. Pomagają w porządkowaniu danych, jak również przenoszeniu ich z jednego do drugiego arkusza. Najlepiej, gdy przyjrzymy się tym funkcjom na konkretnych przykładach.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.