Każdemu przedsiębiorstwu zależy na tym, by jego produkty spełniały oczekiwania klientów. Aby tak było, konieczne jest dbanie o ich najwyższą jakość, z czym wiąże się także troska o jakość zarządzania. Z drugiej strony podstawową kwestią jest dążenie do wzrostu efektywności oraz opłacalności podejmowanych działań, ponieważ oznacza to większe zyski. Dobra jakość i wysoki poziom efektywności na pierwszy rzut oka wydają się trudne do pogodzenia. Kluczem do sukcesu jest tu jednak odpowiednie podejście do zarządzania jakością. W artykule pokazujemy przykłady analiz kosztów zarządzania jakością i ich wpływu na efekty działalności oraz propozycje optymalizacji tego obszaru.
Pozostałe 98% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu