Impel Business Solutions konsekwentnie wdraża nowy model BPO. Przedstawiamy efekty, jakie firma osiągnęła dzięki procesowości, automatyzacji i rozwojowi kompetencji eksperckich.
Impel Business Solutions obsługuje obecnie 180 spółek. W ciągu miesiąca przelicza łącznie 200 tys. dokumentów księgowych. W ramach kadr i płac obsługuje ponad 60 tys. osób. To pokazuje, że IBS zajmuje ważną pozycję na polskim rynku BPO. Firmę wyróżnia również fakt, że jest pierwszym w Polsce Robotyzacyjnym Centrum Usług Procesowych. Pod tą nazwą kryje się zupełnie nowy model BPO, oparty w dużej mierze na procesowości, wykorzystaniu robotów oraz rozbudowanym zakresie kompetencji eksperckich, znacznie szerszym niż w tradycyjnym modelu outsourcingu usług księgowych.
Procesowość i roboty budują potencjał
IBS wprowadził procesowość opartą na metodologii Lean Management. Umożliwiło to zdefiniowanie wszystkich czynności w ramach danej usługi, osiągnięcie mierzalności i skalowalności procesów, uzyskanie informacji umożliwiających stałe doskonalenie, a także stworzenie warunków dla wysokiej specjalizacji pracowników. Rozwój kompetencji zespołu odgrywa tu pierwszoplanową rolę.
Pozostałe 86% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu