Weź udział konkursie i wygraj 10 000 zł oraz cenne nagrody rzeczowe!

Zadania konkursowe

Zadanie 1

Przygotowanie warsztatowego artykułu (studium przypadku konkretnego przedsiębiorstwa) na temat wykorzystania w zarządzaniu przedsiębiorstwem wdrożonych narzędzi controllingu i rachunkowości zarządczej, a w szczególności systemu budżetowania, systemu rachunku kosztów (w tym procesowego), systemu pomiaru realizacji strategii firmy - etap umożliwia zdobycie 1-10 punktów (artykuły oceniają członkowie jury).

Jako zgłoszenie do konkursu uważa się przesłanie gotowego artykułu warsztatowego, spełniającego następujące kryteria:

  1. dobrze dobrany tytuł informacyjny, odzwierciedlający prezentowaną w artykule zawartość,
  2. podpis autora artykułu,
  3. wstęp (streszczenie zawartości całego materiału),
  4. część zasadnicza (studium konkretnego przypadku),
  5. wnioski, korzyści, problemy,
  6. objętość maksymalnie 8 stron w Wordzie, pisanych czcionką Times New Roman (rozmiar 12, odstępy 1,5).

Zadanie 2

Przeprowadzenie prelekcji na konferencji „Forum Praktyków Controllingu” przez najlepszych controllerów wyłonionych we wcześniejszym etapie - etap umożliwia zdobycie 1-10 punktów (prelekcje oceniają uczestnicy konferencji).

Półgodzinna prelekcja powinna się składać z następujących etapów:

  1. część I - autoprezentacja,
  2. część II - prezentacja problematyki opisanej w artykule z wykorzystaniem slajdów,
  3. część III - pytania i odpowiedzi.

Terminarz

1.06-30.09.2008 r.: czas przeznaczony na przygotowanie artykułów konkursowych

30.09.2008 r.: ostateczny termin przesyłania artykułów

1-14.10.2008 r.: obrady jury konkursu

15.10.2008 r.: wyłonienie najlepszych prac konkursowych i przyznanie punktów przez jury

27 listopada 2008 r.: prelekcja na konferencji „Forum Praktyków Controllingu”

Nagrody

I miejsce: nagroda pieniężna w wysokości 10 000 zł

II miejsce: laptop

III miejsce: voucher o wartości 1500 zł na dowolne szkolenie z zakresu controllingu

Organizatorzy

Miesięcznik „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”

INFOR Training

Partner główny

Macrologic

Partnerzy

Controlling Systems

Ramzes

Zobacz również

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w pkpir od 1 stycznia 2025 r.

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie zmian w pkpir. Proponowane zmiany są związane z koniecznością dostosowania pkpir do wprowadzanego od 1 stycznia 2025 r. kasowego PIT.

Czytaj więcej

Kiedy pracodawca odpowiada za faktury sfałszowane przez pracownika?

Kiedy pracodawca odpowiada za faktury sfałszowane przez pracownika?

Odpowiedzialność podatników VAT za „puste” lub fałszywe faktury to wciąż gorący temat. W praktyce zdarzają się sytuacje, gdy takie faktury wystawi pracownik, bez wiedzy i zgody pracodawcy. Pojawia się wówczas pytanie, kto w takich przypadkach obowiązany jest do zapłaty kwoty podatku wskazanej na fakturze – pracodawca czy pracownik?

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.