Internetowy serwis prawno-gospodarczy INFOR.pl zwyciężył w finale piątej edycji ogólnopolskiego konkursu na najlepsze strony internetowe „Teraz internet”.

W tegorocznej edycji nominowano sześćdziesiąt sześć stron w dwunastu kategoriach. Oceniano nominowane serwisy pod kątem zawartości merytorycznej, nowatorstwa i oryginalności, łatwości obsługi oraz szybkości i nawigacji na stronie. INFOR.pl był nominowany w kategorii wortale informacyjne. Decyzją piętnastoosobowego jury pokonał m.in. stronę internetową programu „Uwaga”, który jest emitowany w TVN. Gala wręczenia nagród odbyła się w czerwcu w Warszawie.

INFOR.pl działa w ramach Grupy Wydawniczej INFOR, wydawcy prasy fachowej. Serwis www.INFOR.pl jest liderem wśród polskich witryn prawnych i finansowych. Z witryny INFOR.pl internauci korzystają już od pięciu lat. Udostępnia ona profesjonalną informację z zakresu prawa podatkowego, prawa pracy, rachunkowości, ubezpieczeń społecznych i administracji, a także biznesu i zarządzania firmą. INFOR.pl to także serwisy specjalistyczne adresowane do takich grup zawodowych, jak pracownicy działów kadr, księgowi i pracownicy biur rachunkowych, a także przedsiębiorcy, właściciele firm.

„Teraz internet” to największy, ogólnopolski konkurs, mający na celu wyłonienie i promocję najlepszych polskich serwisów internetowych. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2000 r. i od tego czasu konkurs cieszy się rosnącą popularnością zarówno wśród właścicieli serwisów internetowych, jak i ich użytkowników.

Konkurs zorganizował magazyn konsumencki „Solidna Firma”, zaś patronat nad tym wydarzeniem objęły: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty.

Organizatorzy na swojej stronie internetowej www.terazinternet.pl piszą: Nasz konkurs jest próbą walki z zaśmiecaniem zasobów internetowych, poprzez promowanie firm solidnych i pożytecznych, które służą społeczeństwu swoją wiedzą, informacją, pośrednictwem, czy też mądrą konsultacją.

Zobacz również

Perspektywy CFO na 2025 r.: 41% dyrektorów finansowych wskazuje cyfryzację i automatyzację jako kluczowe szanse biznesowe

Perspektywy CFO na 2025 r.: 41% dyrektorów finansowych wskazuje cyfryzację i automatyzację jako kluczowe szanse biznesowe

Transformacja cyfrowa, automatyzacja procesów oraz zrównoważony rozwój – to główne czynniki kształtujące przyszłość firm w 2025 r. zdaniem dyrektorów finansowych w Polsce, którzy wzięli udział w badaniu do raportu KPMG i ACCA pt. „Nowoczesny CFO w transformującej się firmie”. Zmieniające się otoczenie geopolityczne, dynamiczna sytuacja gospodarcza i nowe regulacje prawne będą stawiały przed przedsiębiorstwami wyzwania i szanse. 41% respondentów zwraca uwagę na automatyzację procesów finansowych (w tym blockchain, chmurę obliczeniową) jako obszary o największym potencjale. Jednocześnie CFO są bardziej skłonni myśleć o regulacjach ESG jak o szansie biznesowej niż jak o wyzwaniu (35% w porównaniu do 24% badanych).

Czytaj więcej

Uaktualniono rozporządzenie w sprawie sprawozdań skonsolidowanych

Opublikowano rozporządzenie zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad sporządzania przez jednostki inne niż banki (Dz.U. z 2025 r. poz. 275). Powodem zmiany rozporządzenia jest konieczność uwzględnienia w skonsolidowanym rachunku zysków i strat zmian dotyczących usunięcia przychodów ze sprzedaży materiałów z kategorii przychodów netto ze sprzedaży.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.